5c na lekcji Wychowania
Fizycznego prowadzonej metodą problemową.
Uczniowie mieli możliwość
kształtowania kompetencji kluczowych (uczenia się od siebie nawzajem i
rozwijania kreatywności) rozwiązując sytuacje problemowe stworzone przez
nauczyciela. Zadania były interesujące (głównym przyborem stosowanym na lekcji
było zapomniane hoola-hop),
trudne (nie zawsze udawało się znaleźć odpowiednie rozwiązanie) i wymagające myślenia oraz współpracy (np: podniesienie w parze hoola-hoop z ziemi i ułożenie go bez pomocy rąk między szyjami osób danej pary).
trudne (nie zawsze udawało się znaleźć odpowiednie rozwiązanie) i wymagające myślenia oraz współpracy (np: podniesienie w parze hoola-hoop z ziemi i ułożenie go bez pomocy rąk między szyjami osób danej pary).
Uczniowie bardzo dobrze poradzili sobie z rozwiązaniem większości
postawionych przed nimi sytuacji problemowych!:)